"Każdy ma prawo do szczęścia i swego miejsca w społeczeństwie" - M. Grzegorzewska

Galerie (Temat: zamkowe wycieczki)

Wiadomości (Temat: zamkowe wycieczki)

05 listopada 2017 16:51 | Aktualności

Razem z naszymi Przyjaciółmi z Drawna witamy Jesień...

Przyszła Pani Jesień..., wokół nas robi się coraz barwniej, z drzew lecą kolorowe liście, a więc pora na obchody "Święta Jesieni”! Jest to już nasza tradycja, że o tej porze roku Wychowankowie z Zamku spotykają się z Uczniami z Szkoły Podstawowej w Drawnie.... Oczywiście...

01 października 2017 16:14 | Aktualności

Jedziemy na Mistrzowską Jesień w Powiecie Choszczeńskim.

Ponieważ w naszym Zamku każdy Uczeń dba o swoją kondycję fizyczną, to gdy dowiedzieliśmy się, że w Zespole Szkół w Choszcznie są organizowane zawody sportowe - nie zastanawialiśmy się ani chwili! Pan Piotr błyskawicznie zebrał grupę chętnych do wyjazdu na Mistrzowską Jesień...

26 maja 2017 20:57 | Aktualności

Wielka Zamkowa Wyprawa do Parku Wieloryba i czterech tajemniczych Krain...

Chcielibyśmy opowiedzieć Państwu o naszej Wielkiej Zamkowej Wyprawie, która zaczęła się bardzo niewinnie... We wtorek, z samego rana, pod Ośrodek podjechał wieeelki zielony autokar z uśmiechniętym panem Kierowcą, który zaprosił Młodych Podróżników na pokład...

24 marca 2017 15:07 | Aktualności

Pojechaliśmy sobie pobiegać - a przywieźliśmy garść medali!

12 marca grupa naszych Zamkowych Sportowców wybrała się na wiosenną wycieczkę nad morze....Ale nie myślcie Państwo, że to był taki "zwykły turystyczny wyjazd", nie, nie. Pojechaliśmy do Kołobrzegu, bo właśnie tam odbywały się "XXXI Biegi Zaślubin". Tradycyjnie już, jak co...

02 lutego 2017 21:11 | Aktualności

"Leśne opowieści" - zapraszamy na zimowy spacer do lasu!

Za oknami zima. W lesie i na polach leży śnieg, temperatura spadła poniżej zera. Obserwujemy to wszystko zza okien, siedząc w ciepłych klasach i świetlicach. Ale to wcale nie znaczy, że w tym czasie zapominamy o naszych skrzydlatych i czworonożnych sąsiadach z lasu. Kilka dni temu odwiedziła...

09 grudnia 2016 06:35 | Aktualności

Sanie świętego Mikołaja i Wielka Wyprawa...

Na zamkowym holu jeszcze nie opadł „magiczny pył”, po wizycie św. Mikołaja, a na naszych Zamkowych Podopiecznych już czekają nowe Niespodzianki i nowe Przygody…. Dokładnie 6 grudnia, a więc w dniu kiedy Mikołaj jest najbardziej zapracowany, gdyż odwiedza setki grzecznych...

24 listopada 2016 06:33 | Aktualności

Spotkanie z Pszczółką w Gminnej Bibliotece w Drawnie...

Kilka dni temu Uczniowie z naszego Ośrodka, w ramach Projektu Edukacyjnego pt. „Książka moim przyjacielem” wybrali, pod opieką pani Tereski, do Biblioteki Publicznej w Drawnie. Wizyta miała na celu zapoznanie z Biblioteką i jej wielkim księgozbiorem. Dla większości uczniów...

15 listopada 2016 16:19 | Aktualności

Jesienne spotkanie z przyrodą.

Listopad to miesiąc, kiedy wszyscy tęsknie wspominają letnie upały, albo pomalutku szykują się do grudniowych świąt. A my postanowiliśmy wybrać się po raz ostatni na spacer! Taki prawdziwie jesienny.... 10 listopada spod Zamku wyjechały dwa busy, w których usadowili się, pod...

19 września 2016 06:56 | Aktualności

PIF! PAF! i rozpoczynamy nowy rok szkolny Wielką Zamkową Wyprawą!

Jak rozpoczynać pracę to tylko "wystrzałowo" i z szerokim uśmiechem! My tak właśnie rozpoczęliśmy wspólną zabawę w naszym nowym roku szkolnym.... A wszystko działo się „Trzyyynastego…”, tak jak w znanej wszystkim piosence… To właśnie we wtorek, trzynastego,...

06 czerwca 2016 12:49 | Aktualności

Okazuje się, że niespodzianki zdarzają się nie tylko w Dniu Dziecka...,oto co wydarzyło się w kolejny dzień...

Pamiętacie Państwo, zostawiliśmy naszych Rozbrykanych Podopiecznych po pełnym wrażeń Dniu Dziecka…. Okazało się, że wczorajsze zabawy nie były wszystkimi atrakcjami przygotowanymi na Święto Dzieci. Z powodu tak dużej liczby zaplanowanych zajęć i wyjazdów nie mogliśmy...

02 czerwca 2016 19:30 | Aktualności

Taki Dzień jest tylko raz w roku, dlatego właśnie w tym Dniu może się zdarzyć wszystko...

Kochani, jak chcecie spędzić wesoło Dzień Dziecka to tylko w naszym Zamku! I chociaż nasze Zamkowe Łobuzy przez chwilę myślały, że wszyscy dorośli zapomnieli o tym szczególnym dniu...bo pozornie nic się nie działo... wszyscy przyszli rano do Szkoły..., nauczyciele nic nie mówili,...

21 kwietnia 2016 20:49 | Aktualności

Zapraszamy na wspólne obchody Dni Ziemi!

22 kwietnia - Światowy Dzień Ziemi to największe ekologiczne święto świata! Jest to także idealna okazja, aby zastanowić się nad wpływem, jaki każdy z nas ma na nasze środowisko naturalne. Tegoroczne obchody Światowego Dnia Ziemi poświęcone są problemom związanym z ochroną powietrza...

25 stycznia 2016 20:07 | Aktualności

Wspomnienia po białym puchu...

I niech nikt nie mówi, że w czasie zimy Dzieci sie nudzą! A jeśli tak, to na pewno nie w naszym Zamku! Wprawdzie białego puchu już nie ma, ale jeszcze kilka dni temu, gdy tylko wokół Zamku zrobiło się biało, nasi Zamkowi Saneczkarze wyruszyli na wielką wyprawę. Każdy dzielnie...

10 grudnia 2015 19:24 | Aktualności

Mikołajkowa wycieczka do Szczecina.

Ho Ho Ho, te nasze Zamkowe Urwisy chyba naprawdę były bardzo grzeczne w tym roku! W piątek wszyscy wspaniale bawiliśmy się razem z Mikołajem, a już 7 grudnia przesympatyczny Starszy Pan - oczywiście nasz znajomy Mikołaj, przysłał do Zamku piękny kolorowy autokar…. I jak się zapewne...

21 listopada 2015 22:53 | Aktualności

Jesienne spotkanie z przyrodą.

Wszyscy, i dorośli i Dzieci, bardzo lubią ciekawe wycieczki i wyjazdy w nowe miejsca. A jeśli codzienna lekcja jest wyprawą pełną niespodzianek i ciekawych atrakcji, to wiadomo, że wszystkie Dzieci są pełne zapału do nauki i wszyscy mają wspaniałe humory. Domyślacie się zapewne Państwo,...

13 października 2015 21:05 | Aktualności

Podczas "Święta Jesieni" najlepiej bawić się z Przyjaciółmi!

Jeszcze nie tak dawno cieszyliśmy się pięknym słoneczkiem, a tu nie wiadomo kiedy, zmieniła nam się pogoda i przywędrowała do nas Pani Jesień... Wszystko wokół zrobiło się bajecznie kolorowe...z drzew zaczęły opadać liście, a w klasach pokazały się na parapetach Kasztanowe...

14 września 2015 16:35 | Aktualności

Posłuchajmy opowieści Hani, o pewnej Tajemniczej Wyprawie Zamkowych Urwisów.

Nowy rok szkolny, to nowe plany, projekty, wspólne imprezy...oraz oczywiście niespodzianki! Wszyscy Nasi Znajomi i Przyjaciele wiedzą już, że w naszym Zamku Dzieci nie maja czasu na nudę. Także ten rok szkolny zaczęliśmy bardzo wesoło i "z fantazją"! Ale, po kolei - wszystko zaczęło...

14 czerwca 2015 17:52 | Aktualności

Wybieramy się na Wojewódzki Rajd po Ziemi Drawieńskiej!

Wszystkie Dzieci w naszym Zamku wiedzą, że najważniejsze jest miejsce, w którym mieszkamy, miejsce w którym się uczymy, bawimy....Uczniowie podczas zajęć dowiadują się mnóstwo nowych rzeczy o najbliższych miejscowościach, o ludziach mieszkających w naszym najbliższym...

12 czerwca 2015 07:26 | Aktualności

Fiku-Miku i my też bawimy się na Wiosennym Pikniku... na Drawniku.

11 czerwca zostaliśmy zaproszeni przez Środowiskowy Dom Samopomocy w Drawnie na coroczny Piknik na Drawniku. Oczywiście zaproszenie przyjęliśmy z wielką ochotą i już przed południem grupa naszych Uczniów wspaniale bawiła się z swoimi Przyjaciółmi z Drawna. Pogoda dopisała,...

08 czerwca 2015 17:04 | Aktualności

CHOĆ TAK WIELE IMPREZ MAMY,O ROWERZE NIE ZAPOMINAMY!!

Klika dni temu nasze Zamkowe Koło Rowerowe postanowiło wybrać się na Wielką Wyprawę.... Pogoda nam sprzyjała, nasze "stalowe rumaki" były już przygotowane, chęci na poznawanie nowych i ciekawych miejsc nie brakowało nikomu, a więc nadszedł czas na rowerowe szaleństwa! Rano, gdy tylko...

05 maja 2015 20:50 | Aktualności

Opowieść o tym, jak świętowaliśmy pewien dzień, przez cztery dni, czyli jak obchodzilismy w naszym Zamku Światowy Dzień Ziemi.

Kwiecień i maj to chyba najpiękniejsze dwa miesiące, kiedy budzi się przyroda, wszystko wokół robi się zielone, kolorowe, coraz częściej słychać wesołe trele wiosennych ptaków. To właśnie w te miesiące wszyscy tak chętnie chodzimy na spacery, spotykamy się na grillu, czujemy...

04 maja 2015 20:45 | Aktualności

Wszyscy wiedzą, że "Książka jest naszym Przyjacielem".

Minęła Wielka Majówka, wszyscy wrócili do Zamku wypoczęci i uśmiechnięci. Czas więc pochwalić się co robiliśmy w ostatnich dniach nauki. Posłuchajmy pani Gosi... "W ramach obchodów Światowego Dnia Książki i Praw Autorskich", jako opiekun szkolnej biblioteki zorganizowałam...

15 lutego 2015 19:34 | Aktualności

Bal Karnawałowy i Walentynki w Szczecinie!

Luty to koniec zimy, koniec śniegu...ale to także czas szaleństw i zabaw! Kończy się Karnawał, a jak Karnawał to szampańskie zabawy! 14 lutego-a więc w "same Walentynki", zostaliśmy zaproszeni przez naszych Nowych Przyjaciół ze Szczecina-Wspólnotę "Wiara i Światło" na...

26 stycznia 2015 14:23 | Aktualności

Kilka słów o naszej grudniowej wyprawie do Schwedt.

Wprawdzie od tej wyprawy minęło już trochę czasu, ale w ferworze "grudniowej przedświątecznej gorączki", umknął nam ten wpis. A naprawdę jest o czym opowiadać... W grudniu, na zaproszenie pani dyrektor Rity Steinhauer grupa uczniów z naszego Ośrodka pojechała z wizytą do Forderschule...

24 czerwca 2014 18:24 | Aktualności

O tym, jak z Zamku wybraliśmy się do Pałacu, czyli kilka słów o naszej szkolnej wycieczce.

Ostatnie dni czerwca są zawsze bardzo pracowite w każdej szkole, także w naszym Zamku cały czas coś się dzieje.... Nasi Podopieczni pracują i bawią się do ostatniego dnia roku szkolnego! Ostatni wtorek był dniem szczególnie wesołym, bowiem w tym dniu wszyscy wyjechali na WIELKĄ...

29 maja 2014 15:49 | Aktualności

Rowerowa Wyprawa,czyli jak poznawaliśmy przyrodę Nowej Korytnicy,

Wycieczka rowerowa była od dawna oczekiwaną imprezą przez naszych uczniów. Tegorocznym celem wyprawy na dwóch kołach była Nowa Korytnica – jedno z bardziej urokliwych miejsc przyrodniczych naszej okolicy. Tym razem mieliśmy do pokonania ok. dwudzieścia kilometrów...

28 maja 2014 16:39 | Aktualności

Jesteśmy gośćmi Drawieńskiego Parku Narodowego i jedziemy na "zieloną lekcję"!

22 maj był dniem, w którym realizowaliśmy kolejny punkt naszego Zamkowego Ekologicznego Programu Nauczania. Pamiętacie Państwo, w tym roku szkolnym wprowadziliśmy w naszym Ośrodku nowy cykl zajęć - postanowiliśmy że obecny rok szkolny będzie bardzo "zielony". Opracowaliśmy bardzo...

28 kwietnia 2014 19:13 | Aktualności

Podziwiamy naszą przyrodę, czyli jak obchodziliśmy Dzień Ziemi.

W czwartek wróciliśmy z "podniebnej wycieczki" pod Berlinem, a już w piątek rano czekała na naszych Podopiecznych kolejna wyprawa! 25 kwietnia z okazji DNIA ZIEMI grupa wychowanków z nauczycielami wzięła udział w wycieczce na teren Drawieńskiego Parku Narodowego. Mieliśmy okazję...

25 kwietnia 2014 19:09 | Aktualności

Wielka Wyprawa i podniebne akrobacje!

Kilka dni temu skończyły się wiosenne ferie, w środę uczniowie wrócili po Wielkanocy do Zamku…. A w Zamku, jak to w Zamku cały czas coś się dzieje…. Już w czwartek na naszych Podopiecznych czekała wspaniała Niespodzianka! Z samego rana, pod Ośrodek podjechał kolorowy...

11 grudnia 2013 17:25 | Aktualności

Wycieczka do Niemiec i wesoły "Kot w Butach", czyli jak poznaliśmy nowych Przyjaciół!

translate // Pamiętacie Państwo, mówiliśmy niedawno, że każdy nowy dzień w Zamku to nowa przygoda! Ostatnio chwaliliśmy się, że poznaliśmy nowych Przyjaciół zza naszej zachodniej granicy...z Niemiec. Kilka dni temu zostaliśmy zaproszeni przez naszych nowych znajomych do...

29 października 2013 19:20 | Aktualności

Jesienne spotkanie w Drawnie.

W czwartek 24 października nasze „Zamkowe Rozrabiaki” wybrały się do Szkoły Podstawowej w Drawnie, co z tego wynikło, zaraz się Państwo przekonacie…. Po południu, po obiadku, wszyscy w Zamku zaczęli się bardzo niecierpliwić, wszyscy czekali na wyjazd.Do Drawna, pod...

16 października 2013 15:34 | Aktualności

Październik to wesoły miesiąc!

Październik to bardzo wesoły miesiąc - za oknami jest bardzo kolorowo, chodzimy na długie spacery, nasi Mali Podopieczni bawią się na nowych urządzeniach na placu zabaw..., bierzemy udział w wielu ekologicznych akcjach. A także zwracamy wiekszą uwagę na zdrowie i prawidłowe odżywianie.......

19 września 2013 16:31 | Aktualności

Wielka Piracka Przygoda

Środa w Zamku była bardzo radosnym dniem, na który wszyscy długo czekali. Właśnie w tym dniu, nasi uczniowie razem ze swoimi nauczycielami i opiekunami, a także z naszym sympatycznym Gościem z Aachen, wyruszyli na Wielką Zamkową Wycieczkę! Jak zwykle,od samego rana wszyscy biegali,...

17 września 2013 17:45 | Aktualności

Nowy tydzień i nowe niespodzianki!

Dopiero zaczął się nowy tydzień a w naszym Zamku już coś się dzieje! We wtorek przyjechał do naszego Ośrodka ktoś, kogo wszyscy nasi uczniowie bardzo dobrze znają - odwiedził nas pan Lambert z ośrodka Winzenz-Heim z Aachen! Pan Lambert to nasz Przyjaciel, który kierował międzynarodowym...