"Każdy ma prawo do szczęścia i swego miejsca w społeczeństwie" - M. Grzegorzewska

Wiadomości (Temat: sport w Zamku)

21 czerwca 2017 19:02 | Aktualności

Musimy opowiedzieć o tym dniu, pełnym emocji i radości...

Wprawdzie rozpoczęły się już wakacje, ale tuż, tuż przed tym oczekiwanym przez wszystkich Uczniów dniem w naszym Zamku, tradycyjnie już jak co roku, codziennie się coś działo.... Myślimy, że chętnie sami Państwo zobaczycie co robiliśmy w te ostatnie dni czerwca... Opowiemy...

16 maja 2017 20:59 | Aktualności

W naszym Zamku wszyscy wiedzą, że "sport to zdrowie"!

Kilka dni temu w naszym Zamku było baaardzo dużo zamieszania, było baaardzo głośno i przede wszystkim bardzo zdrowo! Obchodziliśmy bowiem "Zamkowy Tydzień Promocji Zdrowia". Jednym z dni, o którym chcielibyśmy opowiedzieć był dzień spędzony "na sportowo"... oraz oczywiście na wesoło! A...

27 marca 2017 21:22 | Aktualności

Nasi Młodzi Zamkowi Sportowcy znowu dali nam powód do dumy!

Klika dni temu nasi Zamkowi Sportowcy znowu wyruszyli na Zawody... Tym razem pływacy z naszego Ośrodka, pod opieką pana Piotra wybrali się do Szczecina, aby wziąć udział w XIV Regionalnym Mityngu Pływackim Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną i Ruchową na basenie Szczecińskiego...

24 marca 2017 15:07 | Aktualności

Pojechaliśmy sobie pobiegać - a przywieźliśmy garść medali!

12 marca grupa naszych Zamkowych Sportowców wybrała się na wiosenną wycieczkę nad morze....Ale nie myślcie Państwo, że to był taki "zwykły turystyczny wyjazd", nie, nie. Pojechaliśmy do Kołobrzegu, bo właśnie tam odbywały się "XXXI Biegi Zaślubin". Tradycyjnie już, jak co...

21 października 2016 21:24 | Aktualności

"Mistrzowska Jesień w Powiecie Choszczeńskim".

13 października w Zespole Szkół nr 1 w Choszcznie wzięliśmy udział w zawodach sportowych "Mistrzowska Jesień w Powiecie Choszczeńskim". Nasza ekipa pod opieką pani Sylwii Krześniak-Ławik i pana Piotra Wasilewicza, przygotowania do startu rozpoczęła dużo wcześniej od treningów...

19 czerwca 2016 08:10 | Aktualności

Tak walczyliśmy podczas XIII Ogólnopolskiego Mityngu w Biegach Przełajowych Olimpiad Specjalnych w Kwidzynie.

Po zwycięstwie naszej zawodniczki Moniki Jakszuk w Regionalnych Biegach Zaślubin w Kołobrzegu oraz mozolnych,trudnych wielodniowych przygotowaniach, pod opieką pana Piotra, przyszedł czas na ogólnopolską konfrontację w przełajach. W dniach 10-12 czerwca odbył się XIII Ogólnopolski...

02 kwietnia 2016 07:28 | Aktualności

Sprawdzamy jak wygląda Bałtyk wiosną..., czyli jak zdobywaliśmy medale w Kołobrzegu.

Pod koniec marca postanowiliśmy sprawdzić, jak wygląda nasz wspaniały Bałtyk wiosną…. A tak naprawdę, to ekipa zamkowych biegaczy pod opieką pana Piotra, wybrała się na XXX Regionalny Bieg Zaślubin Olimpiad Specjalnych Polska w Kołobrzegu. Nasi Młodzi Zamkowi Sportowcy pojechali...

16 marca 2016 19:53 | Aktualności

Dzieci z naszego Zamku w wodzie czują się jak ryba - czyli opowieść o tym, jak popłynęliśmy po medale...

Trenowaliśmy, trenowaliśmy i mamy złoto! Dzięki wsparciu finansowemu, jakie otrzymuje Stowarzyszenie Zamek Dzieciom od naszych Przyjaciół z Klubu Rotarian Hamburg Hafentor, Dzieci z naszego Ośrodka regularnie jeżdżą na zajęcia sportowe, które odbywają się w Wodnym Raju w...

14 grudnia 2015 22:19 | Aktualności

Z wielką radością przyjmujemy zaproszenie od choszczeńskich "FOCZEK".

Na początku grudnia czekała na nas jeszcze jedna miła niespodzianka.... Dotarło do Nas od Uczniowskiego Klubu Sportowego Foka z Choszczna zaproszenie na prawdziwe zawody pływackie! Zaproszenie przyjęliśmy z radością i 10 grudnia sześciu naszych uczniów wybrało się wraz z opiekunami...

08 listopada 2015 21:34 | Aktualności

Tak trenuje przyszła pływacka (zamkowa) kadra narodowa…

Pamiętacie Państwo, niedawno gośćmi w naszym Zamku, byli nasi przesympatyczni Przyjaciele z Klubu Rotarian Hamburg Hafentor…, a już dzisiaj możemy się pochwalić, że są już pierwsze efekty naszych wspólnych rozmów i planów! Dzięki finansowemu wsparciu, jakie...

08 czerwca 2015 17:04 | Aktualności

CHOĆ TAK WIELE IMPREZ MAMY,O ROWERZE NIE ZAPOMINAMY!!

Klika dni temu nasze Zamkowe Koło Rowerowe postanowiło wybrać się na Wielką Wyprawę.... Pogoda nam sprzyjała, nasze "stalowe rumaki" były już przygotowane, chęci na poznawanie nowych i ciekawych miejsc nie brakowało nikomu, a więc nadszedł czas na rowerowe szaleństwa! Rano, gdy tylko...

12 maja 2015 20:25 | Aktualności

Pochwalmy się! Stowarzyszenie działa...

Chcielibyśmy się Państwu czymś pochwalić… (choć wiemy, że to nieładnie i nieskromnie). Minęły już dwa lata, jak Dzieci z naszego Ośrodka regularnie co tydzień jeżdżą na zajęcia edukacyjno-rekreacyjne do Wodnego Raju w Choszcznie! Niedawno, rozpoczęliśmy kolejny-trzeci rok...

30 marca 2015 18:58 | Aktualności

Opowiemy, jak bawiliśmy się podczas Tygodnia Promocji Zdrowia.

Ostatnio w naszym Zamku było bardzo wesoło i ZDROWO! W dniach 24-26 marca zorganizowaliśmy imprezę mającą na celu promowanie zdrowego stylu życia, uświadomienie potrzeby dbania o własne zdrowie poprzez ruch i higienę, integrację środowiska szkolnego, wzajemną współpracę oraz...

17 marca 2015 18:49 | Aktualności

Bardzo szybka informacja, o bardzo szybkim biegu nad morzem…czyli, jak zdobyliśmy medale w Kołobrzegu.

Tym razem chcemy Państwu opowiedzieć o tym, jak Młodzi Sportowcy z naszego Ośrodka wyjechali do Kołobrzegu…. 15 marca w Kołobrzegu odbył się „XXIX Bieg Zaślubin” organizowany przez Regionalne Biegi Przełajowe Olimpiad Specjalnych. A jeśli Kołobrzeg i piękny Bałtyk,...

29 października 2014 15:19 | Aktualności

Jedziemy na VIII Spartakiadę Osób Niepełnosprawnych!

W ubiegłym tygodniu każdy dzień przynosił coś nowego. Prawie codziennie były jakieś imprezy i wyjazdy! Dopiero co do Zamku wrócili Zamkowi Aktorzy z „Sceny bez barier”, a już w czwartek, sześciu uczniów z naszego Ośrodka wzięło udział w VIII Spartakiadzie Osób...

14 września 2014 07:22 | Aktualności

Jak, nawet podczas wakacji, Wychowankowie z Zamku reprezentowali nasze województwo-czyli kilka słów o X Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych.

Bardzo miłym akcentem rozpoczynamy nowy rok szkolny. W dniach od 23 do 26 sierpnia w Bydgoszczy odbyły się X Letnie Igrzyska Olimpiad Specjalnych. W zawodach tych brało udział 1000 zawodników i zawodniczek z całego kraju. Województwo zachodniopomorskie reprezentowała prawie...

29 maja 2014 15:49 | Aktualności

Rowerowa Wyprawa,czyli jak poznawaliśmy przyrodę Nowej Korytnicy,

Wycieczka rowerowa była od dawna oczekiwaną imprezą przez naszych uczniów. Tegorocznym celem wyprawy na dwóch kołach była Nowa Korytnica – jedno z bardziej urokliwych miejsc przyrodniczych naszej okolicy. Tym razem mieliśmy do pokonania ok. dwudzieścia kilometrów...

18 marca 2014 14:10 | Aktualności

Płyniemy po medale!

Od prawie dwóch lat nasi wychowankowie mają możliwość nauki i doskonalenia umiejętności pływania na basenie w Choszcznie. Jest to możliwe dzięki wsparciu finansowemu z Niemiec i pracy Stowarzyszenia "Zamek Dzieciom" (nasi Przyjaciele z Rotary Club Hamburg Hafentor przekazali Stowarzyszeniu...

17 grudnia 2013 15:49 | Aktualności

Trening zamkowej kadry.

W Zamku wszyscy przygotowują się do świąt, ale to nie znaczy, że nic poza tym nie robimy! Panie i dziewczęta przystrajają sale, pieką pyszne pierniczki, trwaja próby jasełek...a panowie (jak to faceci...) po cichutku zorganizowali prawdziwy trening piłkarski. Kilka dni temu nasze...

15 listopada 2013 16:28 | Aktualności

To była walka do ostatniego ping ponga!

Tenis stołowy, lub jak mówią niektórzy nasi wychowankowie "ping pong", to sport uprawiany przez kilku naszych wychowanków od bardzo niedawna. 14 listopada, nasi najbardziej wytrwali tenisiści, wzięli udział w Regionalnym Turnieju zorganizowanym przez Sekcję Olimpiad Specjalnych...

05 października 2013 07:20 | Aktualności

Kolejny sukces - mamy złoto! Czyli, jak nasi zawodnicy godnie reprezentowali powiat choszczeński...

Dzięki sportowcom z Zamku wszyscy usłyszeli o naszym Ośrodku i o powiecie choszczeńskim! W dniu 02.10.2013 r. w Szczecinie na stadionie im. Wiesława Maniaka odbył się V Szczeciński Mityng Lekkoatletyczny Olimpiad Specjalnych-Polska. Nasz Ośrodek godnie reprezentowała grupa 6 sportowców...

04 października 2013 06:25 | Aktualności

PING PONG i mamy złote medale!

Pierwszy dzień października rozpoczęliśmy od zabawy małą, białą piłeczką.... Wybraliśmy się do Recza na "Powiatowy Integracyjny Turniej Tenisa Stołowego". Zawody odbywały się w Miejskiej Hali Widowiskowo - Sportowej, nasz Ośrodek reprezentowała ekipa sześciu najlepszych zamkowych...