"Każdy ma prawo do szczęścia i swego miejsca w społeczeństwie" - M. Grzegorzewska

Galerie (Temat: goście w Zamku)

Ilość zdjęć: 103

Zapraszamy Państwa do naszej galerii zdjęć, aby móc wspólnie jeszcze raz przeżyć wspaniałą imprezę, jaką były XIV Zamkowe Dni Osób Niepełnosprawnych.

Wiadomości (Temat: goście w Zamku)

20 listopada 2017 20:11 | Aktualności

Opowieść o pewnym Zamkowym Dniu, podczas którego działo się bardzo dużo, ale jednocześnie był to normalny "zamkowy dzień"...

Gdy za oknem pogoda nie jest za ciekawa, to chyba nie ma lepszego czasu na zorganizowanie w ciągu jednego dnia, serii ciekawych zajęć… „Tak sobie pomyśleliśmy – i tak zrobiliśmy!” – kilka dni temu w naszym Ośrodku odbył się tzw. „Dzień otwarty” na...

03 lipca 2017 10:30 | Aktualności

Wakacje! Niech żyją Wakacje!

No i nadszedł wreszcie ten długo oczekiwany przez wszystkich Uczniów dzień – dzień zakończenia roku szkolnego – a tym samym Pierwszy Dzień Wakacji! Chcieliśmy, aby ten szczególny dzień zapamiętali wszyscy…, minął przecież długi rok nauki i zabawy, ale...

31 maja 2017 22:47 | Aktualności

Opowieść o Wielkim Zamkowym Festynie, podczas którego wszyscy byli bardzo uśmiechnięci i ..., zobaczcie Państwo sami.

Wydawało się, że to będzie "normalny", spokojny dzień w Zamku.... Ale oczywiście tak nie było! Tak ważny dzień, w którym do Ośrodka przyjeżdżają Rodzice, nie może być dniem spokojnym. Tym bardziej, że wszyscy Uczniowie już dużo wcześniej przygotowywali się do Wielkiego Rodzinnego...

19 maja 2017 14:30 | Aktualności

Jeszcze raz Dzień Ziemi, ale tym razem w doborowym towarzystwie, czyli co przygotował nam pan Adam....

Wprawdzie Międzynarodowy Dzień Ziemi obchodziliśmy już dawno temu, ale jest to tak ważne Święto, że postanowiliśmy obchodzić je także w kolejnych dniach! Nasi Młodzi Zamkowi Ekolodzy są bardzo zaangażowani w ochronę przyrody i w takie szczególne dni podejmują różne...

07 kwietnia 2017 18:26 | Aktualności

Takie gwiazdy są tylko nad naszym Zamkiem i w Zatomiu...

Nasz Zamek leży bardzo blisko miejscowości Zatom... A prawdopodobnie nie wszyscy Państwo wiecie, że jest to miejsce bardzo szczególne. Każdy miłośnik "gwiezdnych obserwacji" wie, że to właśnie Zatom i najbliższa okolica (a więc także Niemieńsko Zamek) jest uznawane za "strefę...

26 lutego 2017 08:39 | Aktualności

Kiedy z naszym Zamku gościmy Zespół NO PROBLEM i wokół jest bardzo głośno i wesoło, to wiadomo, że nadszedł czas Karnawału!

To już ostatni dzień naszych ferii zimowych…, powoli zbliża się czas powrotu do Szkoły. Jest to więc bardzo dobra okazja do przypomnienia sobie jak dwa tygodnie temu spędzaliśmy ostatnie dni w Zamku. Był to czas Wielkich Przygotowań-każde Dziecko szykowało sobie wesołą maseczkę,...

02 lutego 2017 21:11 | Aktualności

"Leśne opowieści" - zapraszamy na zimowy spacer do lasu!

Za oknami zima. W lesie i na polach leży śnieg, temperatura spadła poniżej zera. Obserwujemy to wszystko zza okien, siedząc w ciepłych klasach i świetlicach. Ale to wcale nie znaczy, że w tym czasie zapominamy o naszych skrzydlatych i czworonożnych sąsiadach z lasu. Kilka dni temu odwiedziła...

11 stycznia 2017 21:31 | Aktualności

Podsumowywujemy Stary Rok..., posłuchajcie Państwo pewnej opowieści...

Początek Nowego Roku, to czas, kiedy powinno się podsumować mijający rok.... Jest to też bardzo dobry czas, aby pochwalić się tym, o czym nie zdążyliśmy dotychczas opowiedzieć. Posłuchajcie więc Państwo... Gdzieś daleko, pośród pięknych zielonych lasów, stoi stary Zamek,...

26 grudnia 2016 21:58 | Aktualności

Wigilijna Opowieść z Zamku w Niemieńsku...

Jeśli na zamkowych korytarzach spotkamy uśmiechnięte aniołki, wszędzie wokół roznoszą się z kuchni przepyszne zapachy,na zamkowej stołówce krząta się pan Piotr z panią Dorotą i Anią, a w Sali Dębowej rozmawiają sobie w najlepsze Józef i Maryja…, to znak, że...

19 grudnia 2016 19:35 | Aktualności

Świąteczne i nie tylko, "zajęcia otwarte" z udziałem ... naszych Rodziców!

Naszych Nowych Czworonożnych Przyjaciół - Rubi i Amber poznaliście już Państwo. Tym razem, podczas kolejnych już zajęć (spotkania Dzieci na dogoterapii odbywają się cyklicznie), te dwa sympatyczne pieski miały nie lada "przeprawę" - albowiem właśnie w tym dniu odwiedzili nas Rodzice...

07 grudnia 2016 21:55 | Aktualności

Nad Zamkiem słychać dźwięk wesołych dzwoneczków, a to znak, że już niebawem ktoś nas odwiedzi... Ho, Ho, Ho!

6 grudzień to dzień, w którym - Ho, Ho, Ho -możemy spodziewać się odwiedzin pewnego sympatycznego Pana - Ho, Ho, Ho.... Wszyscy już wiemy o kogo chodzi? Oczywiście o Mikołaja! A ponieważ w tym roku bardzo dużo Milusińskich było grzecznych, to Mikołaj i jego Elfy mają dwa razy...

05 listopada 2016 23:27 | Aktualności

Nasi nowi "Przyjaciele na cztery łapy", czyli kilka słów o nietypowych Gościach w Zamku...

Jesień to taki czas, kiedy widok zza okna nie nastraja zbyt wielkim optymizmem... często pada deszcz, jest coraz chłodniej...najchętniej "owinęlibyśmy się" w coś ciepłego i siedzielibyśmy w ciepłym domku. Ale nie w naszym Zamku! Tutaj cały czas coś się dzieje, każdy dzień przynosi...

27 października 2016 19:15 | Aktualności

Złota polska jesień i nasi Sympatyczni Przyjaciele z Szkoły w Drawnie...

Gdy wokół jest bajecznie kolorowo, a pod nogami "szurają" barwne liście, to już wiadomo, że zawitała do nas pewna wesoła Pani..., i wprawdzie coraz wcześniej robi się za oknami ciemno i coraz częściej kropi deszczyk..., ale to nie oznacza, że my się smucimy! Bo... „Światem...

17 października 2016 20:57 | Aktualności

Kochani Nauczyciele! Wszystkiego najlepszego w dniu Waszego święta!

Ten dzień od samego poranka był jakiś inny, jakiś szczególny…. Wszystkie Dzieci w Zamku były od rana bardzo, ale to bardzo grzeczne i uśmiechnięte. I gdy wszyscy spotkaliśmy się w szkole, tuż przed rozpoczęciem lekcji, okazało się że wszyscy są odświętnie i galowo ubrani…...

10 października 2016 21:04 | Aktualności

Zapraszamy do Magicznego Zamku, a zobaczycie Państwo efekt międzynarodowej współpracy naszego Ośrodka, Stowarzyszenia Zamek Dzieciom i Clubu Rotary Hafentor z Hamburga!

Nie tak dawno rozpoczynaliśmy zajęcia w nowym roku szkolnym, a już mieliśmy przyjemność gościć w naszym Zamku Przyjaciela wszystkich Dzieci w Ośrodku – pana Rolfa Rozenkranz z Klubu Rotarian Hamburg Hafentor! Nasz specjalny, zawsze uśmiechnięty Gość odwiedził nas na początku września…...

09 czerwca 2016 20:47 | Aktualności

Pomimo nawału pracy, wszyscy pamiętamy o naszym sympatycznym solenizancie...

Któż z nas nie lubi przesympatycznego i bardzo lubiącego nasz kraj poczciwego Boćka? Chyba nie ma osoby w Polsce, która nie wiedziałaby jak wygląda to poczciwe ptaszysko…. Prawie u każdego wywołuje uśmiech… może dlatego, że jeśli zobaczymy bociana, to wiemy...

31 maja 2016 23:34 | Aktualności

To było bardzo wesołe spotkanie i długo przygotowywana niespodzianka dla wszystkich Rodziców, zapraszamy na opowieść o Zamkowym Festynie.

Każde Dziecko wie, że jeśli coś je boli, jeśli źle się poczuje, albo ma po prostu „zły dzień”… to zawsze może szukać pomocy u swojej Mamy lub u swojego Taty. Nasi Rodzice zawsze nas zrozumieją, przytulą, pocieszą, spowodują że w nawet najbardziej pochmurny dzień...

15 maja 2016 11:07 | Aktualności

Kilka słów o tym, jak dbamy o swoje bezpieczeństwo, uczymy się jak zachowywać się w różnych sytuacjach codziennego życia...czyli, opowieść o wizycie sympatycznej Pani Policjant.

Maj to miesiąc, kiedy w naszym Zamku bardzo dużo się dzieje. Odbywają się atrakcyjne zajęcia, odwiedzają nas Goście, cały czas coś robimy, nikt nie ma czasu na nudę... Z kolei popołudniami odpoczywamy, pracujemy wokół Ośrodka, a wieczorami bawimy się, czytamy książki, gramy...

08 maja 2016 10:39 | Aktualności

Choć przyjaciół wielu mamy, to wciąż nowych zapraszamy!

Wiosna to wspaniała pora na wycieczki, wizyty, odwiedziny… A ponieważ wiosnę mamy już w pełni, to i do naszego Zamku często przyjeżdżają bardzo sympatyczni Goście. Kilka dni temu, gdy nasi Uczniowie byli w szkole i pilnie pracowali, do Zamku przyjechał bardzo wesoły autobus,...

25 kwietnia 2016 20:39 | Aktualności

Wiosenna wizyta Młodych Przyjaciół z Kalisza Pomorskiego.

Miło jest mieć świadomość, że ktoś o nas pamięta, że zawsze możemy liczyć na wyciągniętą pomocną dłoń…. Wiemy, że taką grupą Przyjaciół wszystkich naszych Wychowanków są Uczniowie z Gimnazjum w Kaliszu Pomorskim. Są to młodzi ludzie, którzy co roku...

17 lutego 2016 17:01 | Aktualności

Karnawałowe wspomnienia....

Za oknami coraz ładniejsza pogoda, coraz częściej świeci słoneczko, a więc czas przebudzić się z tej „zimowej drzemki” … bo przecież nawet misie obudziły się już ze snu…, a więc trochę poopowiadamy co się dzieje w naszym Zamku. A dzieje się, dzieje… Tuż...

02 lutego 2016 18:54 | Aktualności

Pamiętajmy, aby podczas ferii zimowych (i nie tylko) dbać o swoje bezpieczeństwo!

Ferie zimowe, to czas zabawy, radości i wytchnienia od intensywnej nauki w szkole. Aby, tak było należy wiedzieć, kiedy, gdzie i jak zachować bezpieczeństwo własne oraz bezpieczeństwo innych osób. Na szczęście mamy Przyjaciół, którzy wiedzę na takie tematy zawsze...

22 grudnia 2015 19:13 | Aktualności

Zapraszamy wszystkich do naszego Zamku, na najpiękniejszy dzień w roku - na Zamkową Wigilię!

Wszystkie Dzieci w Zamku czekały z wielką niecierpliwością na ten szczególny dzień, ostatni dzień nauki, dzień wyjazdu na świąteczne ferie. A ponieważ właśnie w tym dniu miała się odbyć także Zamkowa Wigilia, to „radosne napięcie” rosło z dnia na dzień coraz bardziej…. I...

07 grudnia 2015 21:56 | Aktualności

Zobaczmy kto sprawdzał czy w Zamku wszystkie Dzieci były grzeczne...Ho Ho Ho

Jest taki pewien starszy Pan, który mieszka daleko stąd... Widujemy go bardzo rzadko - raz, niekiedy dwa razy w roku.... A pomimo to, wszystkie Dzieci na całym Świecie bardzo, ale to bardzo Go kochają i czekają cały rok, żeby spotkać się z tym sympatycznym Staruszkiem.... Już chyba...

04 grudnia 2015 08:57 | Aktualności

Hu Hu Ha... nadchodzi Pani Zima! A tymczasem w lesie...

Nadchodzą coraz większe chłody, wieczorami jest już bardzo zimno...,niekiedy popruszy śnieżek, a to znak, że nadchodzi Pani Zima... Dzieci ubierają się coraz cieplej...dbamy o to, aby nie zmarzły nam nosy i uszy.... wszyscy stwierdziliśmy, że najwyższy czas pomyśleć o naszych kosmatych...

01 grudnia 2015 21:05 | Aktualności

Hoku Pokus...Czary Mary... Szklana Kulo, pokaż co dzisiaj się wydarzy....

Oj działo się, działo w naszym Zamku! Nie dość, że był gorący wosk, szklane kule, wielkie czerwone serca i cukierki z wróżbami, to było bardzo, ale to bardzo wesoło…. Oczywiście wszyscy już wiedzą, że opowiadamy o Zamkowych Andrzejkach. W tym szczególnym dniu odwiedziło...

04 listopada 2015 21:04 | Aktualności

Nauka w naszym Zamku to prawdziwa Magia - tutaj pisze się palcem po tablicy...

Kiedy jesienią, wokół nas jest tak kolorowo i wesoło, to każdy chodzi pogodny i uśmiechnięty. Jest to także wspaniały okres na zakończenie realizacji rozpoczętych projektów. A ponieważ w naszym Ośrodku właśnie zakończyliśmy bardzo poważne przedsięwzięcie, jest więc...

28 czerwca 2015 20:05 | Aktualności

Zapraszamy na Uroczyste Zakończenie Roku Szkolnego!

Na ten szczególny dzień wszyscy Uczniowie czekali bardzo długo...czekali,czekali i wreszcie nadszedł! Dzień Zakończenia Roku Szkolnego, a tym samym Pierwszy Dzień Wakacji! To radosne święto rozpoczęło się w naszym Ośrodku już wczesnym rankiem, kiedy Dzieci zaczęły się przygotowywać...

31 maja 2015 21:00 | Aktualności

Dzień, w którym wszystkie Dzieci mają uśmiechnięte buzie, w Zamku jest mnóstwo Gości, świeci piękne słoneczko...czyli to musi być XV Zamkowy Dzień Osób Niepełnosprawnych!

Są takie dni w roku, na które wszyscy bardzo czekają..., dni kiedy buzie wszystkich Dzieci i Dorosłych są uśmiechnięte, jest bardzo radośnie i wesoło. Takim szczególnym dniem, już od 15 lat, jest Zamkowy Dzień Osób Niepełnosprawnych! Także w tym roku, podczas Zamkowego...

26 maja 2015 12:36 | Aktualności

"Mamo, Mamo coś Ci dam! Małe serce, które mam!" - składamy najserdeczniejsze życzenia dla wszystkich Mam.

Dzień Matki jest raz w roku, szczęśliwy i pełen uroku...a gdzie? Wiadomo tylko w naszym Zamku! Bo to tylko tutaj Dzieci przygotowują się do tego szczególnego Dnia już dużo, dużo wcześniej.... Także w tym roku nasze Zamkowe Pociechy razem ze swoimi Wychowawcami potraktowali to wesołe...

22 maja 2015 21:27 | Aktualności

Opowieść o słonecznym, kolorowym i pełnym niespodzianek dniu w naszym Zamku.

Od samego rana zbudziło nas wesoło świecące słoneczko, Dzieci po pysznym śniadaniu wybrały się do szkoły… i jeszcze nie wiedziały, że to będzie bardzo wesoły dzień. W szkole Nauczyciele przygotowali wszystkim Zamkowym Urwisom bardzo radosną niespodziankę – ponieważ w...

17 maja 2015 15:34 | Aktualności

UWAGA! UWAGA! Wiadomośc z ostatniej chwili! Zapraszamy wszystkich Rodziców!

Drodzy Rodzice, Opiekunowie naszych Uczniów, serdecznie zapraszamy 22.05.2015 roku, na Zamkowy Festyn Rodzinny oraz Spotkanie z panią Dyrektor. W najbliższy piątek, już o godzinie 800, będziecie mieli Państwo okazję spotkać się z wszystkimi wychowawcami i nauczycielami, którzy...

30 listopada 2014 18:56 | Aktualności

Zapraszamy na Wielką Zamkową Zabawę Andrzejkową!

O czym możemy opowiedzieć w ostatnie dni listopada? Oczywiście o Zamkowych Andrzejkach! To co się działo w naszym Zamku trudno jest opowiedzieć… było bardzo tajemniczo i bajkowo, po korytarzach spacerowały uśmiechnięte Wróżki, w Sali Kominkowej jarzyły się szklane kule…...

21 października 2014 06:25 | Aktualności

Kilka słów o tym, jak hucznie i wesoło witaliśmy Panią Jesień.

Klika dni temu opowiadaliśmy jak wspólnie świętowaliśmy międzynarodowy Dzień Drzewa… a już dzisiaj chcemy pochwalić się kolejną imprezą, która była nie mniej wesoła i radosna! Poniedziałek był w naszym Zamku dniem bardzo kolorowym, dniem w którym każde dziecko...

11 października 2014 19:57 | Aktualności

Obchodzimy Dzień Edukacji Narodowej - składamy życzenia naszym Nauczycielom i witamy w Zamku nowych Uczniów!

10 październik, czyli ostatni piątek w naszym Zamku był dniem szczególnym! Odwiedziło nas bardzo dużo Gości, wszyscy byli uśmiechnięci i pogodni, były kwiatki i inne niespodzianki....Właśnie w ten piękny, słoneczny dzień obchodziliśmy w naszym Ośrodku Dzień Edukacji Narodowej,...

30 września 2014 19:32 | Aktualności

Tajemnicze niebo nad Zamkiem, nasi Przyjaciele ze specjalnymi teleskopami... czyli jak wszyscy wybraliśmy się w podróż...w kosmiczną otchłań !

Koniec września to najlepsza pora na dalekie podróże....W czwartkowy wieczór, 24 września, w naszym Zamku odbyła się kolejna podróż w kosmiczną otchłań - było to już drugie spotkanie z cyklu „Astronomiczne A,B,C”. Tym razem nasi wychowankowie wyruszyli do obiektów...

17 września 2014 15:33 | Aktualności

Żegnamy lato razem ze swoimi Przyjaciółmi.

O tym, że w naszym Zamku jest zawsze wesoło, wiedzą wszyscy. Także wczorajszy dzień na długo pozostanie w pamięci wszystkich małych mieszkańców Zamku! Wczoraj, od samego rana, w naszym Ośrodku było bardzo radośnie i wesoło, nie było dziecka które nie chodziłoby uśmiechnięte!...

30 czerwca 2014 20:45 | Aktualności

"NIECH ŻYJĄ WAKACJE!", czyli tak kończyliśmy rok szkolny...

Piątek był dniem, na który wszyscy z utęstknieniem czekali już od dawna, był to bowiem ostatni dzień roku szkolnego! W Zamku, od samego rana każdy uczeń szykował się do tego wyjątkowego spotkania z WAKACJAMI! Wszyscy przygotowywali się do uroczystego apelu, pakowali swoje rzeczy i szykowali...

12 czerwca 2014 18:59 | Aktualności

"Przygody tropem przyrody", czyli jak obchodziliśmy XIV Zamkowy Dzień Osób Niepełnosprawnych.

Minęło już 14 lat, od kiedy na Zamkowych Dniach Osób Niepełnosprawnych,jednej z największych imprez integracyjnych w powiecie choszczeńskim spotyka się i wspaniale bawi młodzież z różnych zakątków powiatu oraz ościennych gmin. Co roku nasza impreza rozszerza swój...

13 lutego 2014 21:15 | Aktualności

W Karnawale, jak to w Karnawale...wszędzie są bale!

Jest 13 luty, mamy Karnawał, zbliżają się upragnione ferie zimowe, jest dzień przed Walentynkami…a to wszystko znaczy, że w naszym Zamku musi być bardzo radośnie! I oczywiście tak jest! Już w środę wieczorem w holu Ośrodka pojawiło się mnóstwo tajemniczych czerwonych serduszek...

06 lutego 2014 20:11 | Aktualności

Wielkie wydarzenie w Zamku!

Dzisiejszy dzień w naszym Zamku był bardzo radosny, sami zobaczcie Państwo dlaczego…. Dzisiaj uruchomiliśmy w naszym Zamku specjalny podnośnik dla wózków inwalidzkich. Zamontowane urządzenie „STRATEG” jest bardzo nowoczesne, to właśnie dzięki niemu nasi uczniowie,...

19 grudnia 2013 22:58 | Aktualności

Anioły, diabełki, szopka i uroczysta wieczerza...czyli Zamkowa Wigila.

Kolejny dzień w Zamku rozpoczął się bardzo dziwnie...od samego rana na korytarzach można było spotkać biegające Diabełki i grupy Aniołów...wszędzie słychać było kolędy...wszyscy byli bardzo przejęci i szykowali się do...Zamkowej Wigilii!. A potem zrobiło się bardzo uroczyście...

19 września 2013 16:31 | Aktualności

Wielka Piracka Przygoda

Środa w Zamku była bardzo radosnym dniem, na który wszyscy długo czekali. Właśnie w tym dniu, nasi uczniowie razem ze swoimi nauczycielami i opiekunami, a także z naszym sympatycznym Gościem z Aachen, wyruszyli na Wielką Zamkową Wycieczkę! Jak zwykle,od samego rana wszyscy biegali,...